Hvidevareoutlet.dk – Lavpris på hvidevarer

Service og garantiordning

Service og garantiordning

Selv det bedste udstyr på markedet kan have defekter. Vi bestræber os på at have kvalitetsprodukter, fordi vores kunder fortjener udstyr som virker, blandt andet derfor er langt størstedelen af vores produkter producerede i EU! Alligevel kan det ikke undgås at der en sjælden gang imellem er defekter på alt slags udstyr uanset leverandør og oprindelsesland. V har derfor valgt at give vores kunder mulighed for at tegne en udvidet serviceordning på alt vores fabriksnye udstyr.

Vores udstyr sælges normalt med reservedelsgaranti, hvor reservedelene bliver sendt gratis til vore kunder i de første 12 måneder af produktets levetid. Omkostninger til fejlsøgning og udskiftning er op til kunden selv. Vi bistår naturligvis med erfaring, gode råd og hjælp til fejlfinding og udbedring. Denne garanti er normen indenfor storkøkkenbranchen.

Ønsker i en udvidet tryghed og mindskning af uforudsete omkostninger, kan i med fordel tilkøbe vores udvidede serviceordning. Vi har valgt at lave en lavpris garantiordning, hvori vi motiverer vores kunder til selv at rette småfejl og små gener. Dette gør vi ved at have en serviceordning, hvor et udkald koster 350 kr. excl. moms pr. sag. På denne måde bidrager alle til at små problemer bliver løst pr. telefon og dermed ikke koster hverken kunde eller serviceteamet mere tid eller flere omkostninger end højst nødvendigt. Servicegebyret er således den maksimale omkostning et nedbrud kan have, med mindre nedbruddet skyldes egen skyld eller forkert brug. I sådanne tilfælde vil den faktiske serviceomkostning blive faktureret.

Prisen på udvidet garanti afhænger af udstyrets art og perioden du ønsker at være dækket i. Regler for garantiordningen er:

  • Ved udstyr til en værdi under 3500 kr. excl. moms skal udstyret sendes til vores adresse uden omkostninger for Kpa Company ApS
  • Ved enhver servicesag, som kræver teknikerbesøg vil blive faktureret 350 kr. excl. moms i opstartsgebyr pr. sag (ikke pr. besøg)
  • Servicesager ved vores udvidet garanti får samme hurtige reaktionstid og  højeprioritering, som kunder uden garantiordning.
  • Den udvidede garanti gælder fra købsdato og henholdsvis 1 og 2 år frem. Der tages ikke højde for evt. senere ibrugtagningsdato.

Som ved alle andre garantier dækkes selvforskyldte skader ikke. Desuden forbeholder hvidevareout.wpengine.com sig retten til at kreditere udstyret eller omlevere til udstyr med minimum samme specifikationer og kvalitet, såfremt der er sket ændringer på markedet eller sortimentet i mellemtiden. Garantien gælder kun mangler ved selve udstyret og ikke på følgeskader på indhold mv. Cateringinventar.dk forbeholder sig retten til at nægte service til kunder, som har forfaldne saldi hos os.

Garantien gælder udbedring indenfor rimelig tid og vores servicenetværk sørger naturligvis for at dette sker hurtigst muligt. Det kan ikke forventes at cateringinventar har erstatningsudstyr i en evt. reparationsperiode, men opleves en længere uduelighedsperiode vil Cateringinventar bestræbe sig på at finde erstatningsudstyr eller midlertidige løsninger, såfremt det står i vores magt. Udbedring sker indenfor normal arbejdstid og kun i hverdage – er der brug for weekend-udrykning hjælper vi gerne, hvis det står inden for vores eller serviceteamets magt, men akutte udrykninger er mod merpris.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Mere info

Cateringinventar bruger cookies

Som de fleste hjemmesider bruger vores side cookies. Cookies er helt uskadelige - de fortæller os bare, hvordan du bruger hjemmesiden, så vi kan give dig den bedste oplevelse af vores side. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Luk